fredag 2 november 2007

Fredag igen!!

Idag har jag gjort om lite i vardagsrummet. flyttat om hyllor mm. Jag köpte ju en ny hylla med krokar på i söndags när jag var till Västerås. Nu visade det sej att den var för kort för det fönster jag hade tänkt skulle stå på den. Så Det var bara att flytta om lite. Så nu ska jag ta lite nya bilder och lägga ut, måste först hitta laddaren till kameran :/ Jag HAR en liten, (vit) låda som jag har sladdar till telefoner och kameror i. Men inte låg den där.

Ha köpt två Tilda böcker! Änglarna och Nissarna är ju så helt härliga! Nu är det tänkt att det ska tillverkas änglar och nissa som ska flytta in in skrymsler och vrår här hemma. Tyvär är jag inte så bra på Norska, trots att jag har norskt blod uppblandat i ådrorna. Men jag testar först att sy av gamla lakan. :) När jag väl fått ihop en (och hittat laddaren) så ska ni få se en bild.

Sambon är på Gotland och ska åka cross i morgon. Håller tummarna fär att han kommer hem hel.

OJ nu har ju Isprinsessan börjat, måste se, gillar verklingen Camilla Läckbergs böcker.

Kram på er och TACK för kommentarerna!!! Blir så glad!!

@

7 kommentarer:

Eva sa...

Hejsan

Gillar också Läckber, men blev besviken på serien, dåliga skådespelare. Det kändes inte rätt..

Anna sa...

Men oj, först vill jag säga att attans vilken snygg entré ni gjort. Och jag ser att du också har crossåkare i familjen, visst är det hjärtepåfrestande? Jag har det med, just nu bara sonen, mannen är i en period mellan två crossar och hoppas den perioden blir lång. Han har dessutom kraschat och har titan inopererat i ansiktet, men det verkar bara jag minnas.

Har helt missat att serien redan börjat. Hm! Tack för besöket hos mig!

Ha en härlig fortsättning på helgen!

"M" sa...

Ha rläst alla camilla läckbergs böcker...det går inte att slita sej..filmerna blir aldrig riktigt lika bra som när man läst en bok..men visst man får ju inte missa det...kul och se vad du gjort där hemma...mvh "M"

MiaMaria sa...

Kul att få se lite bilder på "omstylingen" när du hittat laddaren... Lycka till i sökandet!
Trevlig söndagskväll!
miamaria

Lilla Blanka sa...

Hej! Hittade till din sida idag, såg att du varit inne på min ;)
Vad fin entre ni har byggt och vad gulligt fågelhus som sitter i krukan!
Ha en bra dag!

david santos sa...

Anamia, please!
Send an email to the Brazil embassy your country and report the injustice that the brazilian courts are making with this girl
Release on Flavia’s accident and status of the process.
======================================

The resignation is to stop the evolution.

Thank you

Handplockat sa...

=) butiken ligger i centrala Älvsbyn (mellan Luleå/Piteå/Boden)

Om du någon gång vill sälja den gammla snusdosan Ettan Så hör av dej
vore en bra present till min sambo =)

ha det bäst kul att du kikade in