onsdag 7 november 2007

Nu har jag hittat laddaren!

Så här kommer några bilder.
Min fina krona och sommarens brudpar i bakgrunden.

En suddig stjärna

Hängare som jag målat vit, är däremot inte riktigt nöjd med det jag hängt dit.

En gammal snusdosa, mycket snyggare än dagens :)

Favorit doften just nu "clean cotton"
Hyllan med det gamla fönstret. Lite smal hylla men lite kunda jeg klämma dit.




Här är nya hyllan, plättar i luften kan man inte få för många av.





Vit cyklamen hör till favoriterna.
Här kommer en vacker bild från hallen som den såg ut "före".



Så här ser det ut nu, som ni ser har jag inte lister eller foder någonstans. Jag vet inte riktigt va jag ska ha för golvlister tex. väggarna är vitmålad råspont. Kan man ha slipade lister då?



Här är kistan som jag numera har som soffbord.
Naturligtvis har jag målat den vit, så det här är en "före"bild igen.


Vardagsrummet, känns tomt på väggen här på först bilden, hm, måste åtgärdas.
Den vita kistan syns iallafall.
I soffan ligger Thorten och vilar.

Till jul när, svärmor kommer ska hon hjälpa mej sy gardiner
av gamla broderade lakan, "längtar"


En snögubbe och en kanin sitter i trappen.





Här sitter nallen i hallen (!) och myser,
väntar på pärlspont och lister, men har det rätt gott.



10 kommentarer:

Dorthe ♥ sa...

Tusen tack för dina snälla ord...det värmer! Men gud så vackra bilder du visar...måste kolla igen :o). Är det okej, om jag länkar till dig? Hit vill jag komma ofta!
Kramis
Dorthe

H ennA sa...

Hejsan..Det va väldans vad mycket fint du visar! Gillar det gamla fönstret, lyktorna..Din marchallhållare har jag i mindre format..för värmeljus..har dock inte placerat det nånstans än..Hjärtligt fint!

Ha en bra dag!
Kram

Skatan sa...

Men oj, oj, oj vad mycket kul och vackert att titta på!!! Jättekul att hitta hit : )

Sköt om dig och på återseende hoppas jag ;-)

Skatan sa...

Det kanske var Skrotmaja du besökte då? Jag bytte namn och adress för ett tag sedan då jag tyvärr var tvungen att gå under jorden en smula...

Trevlig kväll!

MiaMaria sa...

Oj, vad mycket vackert att inspireras av....här får man nog kika igen för det var inte lite bilder du visar.

Vackert!

Må så gott!
Miamaria

"M" sa...

Oj här var det mycket fint...kronan är underbar...kram

Handplockat sa...

himmmmmel vilka bilder

ha det bäst

Handplockat sa...

=) butiken ligger i centrala Älvsbyn (mellan Luleå/Piteå/Boden)

Om du någon gång vill sälja den gammla snusdosan Ettan Så hör av dej
vore en bra present till min sambo =)

ha det bäst kul att du kikade in

Tidsmästarinnan sa...

vad fint du har här! jag kommer gärna tillbaka och kikar mer!
Glada hälsningar,
S.

Tone Lindblom-Brunes sa...

Så supermysigt du har det. Jag dras mellan den vita stilen och new-england, men jag blir ju sugen när jag ser dina rum...