tisdag 20 november 2007

En liten undersökning

Det är ganska många som läser och tittar in på min blogg (tycker jag iallafall). Jag är jätte glad för det, och kan inte förstå hur Ni hittar hit.

Därför gör jag en liten enkät som ni ser här uppe till höger. Det vore jätte kul om Ni kunde klicka i en av rutorna, eller fler, om det passar.

Som tack för hjälpen så visat jag några bilder från förra sommaren: altan och hallbygget.
Ja den här bilden och sista har ni kanske sett förut.



Tack alla ni som tittar in, jätte skoj!

Kramar

4 kommentarer:

NICOLINAS BONING sa...

WOW, vad snyggt det blev!
Det måste verkligen kännas bra när det blev en sån skillnad:-)
Kramar/Birgitta

spetsar och änglar sa...

Sååå snyggt!! Vilken skillnad,det måste kännas underbart.Ha en mysig Söndag/Kram Heléne

AnnaMia sa...

Hej på Er!

Ja det är helt underbart, med en trapp man kan dricka morgonkaffet på (vid vackert väder). och däcket är verkligen väl använt!

Kram!

Karin Krut sa...

Huset blev jättefint med den nya verandan. Jag skrattade gott när jag läste om makens strumpor, min är likadan :) Han kan flytta på mina omsorgsfullt arrangerade krukor i fönstret och ställa dit någonting annat... eller, ja .. han gjorde det EN gång ;)
Ha en skön dag
Karin