onsdag 14 november 2007

Jul eller advent, det är frågan. Tror jag!

Visst är det härligt med JUL.

Jul pyssel å mys! Förra året slog det mej,
som en blixt från klar himmel: Är det inte egentligen ADVENT som vi älskar alla vi JUL älskare? Det är ju då man pysslar gör fint och njuter av allt fint man har omkring sej!

Eller, har jag fel?

Här kommer några kort, eller, här skulel det ha kommit några kort, om jag inte hade förlagt kamera sladden!!!

Korten komer sen!

Fundera nu på vad jag skrivit och kommentera GÄRNA!

Kram @

3 kommentarer:

MiaMaria sa...

Jag tycker nog som så att jag älskar advent. Tiden innan så underbart mysigt.

Julen är ju också underbar men på ett annat sätt. Det kanske är som så att när julen är klar vill jag gärna städa undan allt....
Så efter Nyår åker allt ner i källaren igen.
Tillbaka till verkligheten...

Ha´det så gott!
Miamaria

Anonym sa...

Advent & Lucia är klart bäst..
Sen är man *mätt*
kram Christina

spetsar och änglar sa...

Jag älskar tiden i advent,allt det mysiga pysslet.Sedan när julafton kommer, så tycker jag att det är över på ett ögonblick.Och efter det så sitter jag och pustar ut.Så advent är nog den bästa tiden.Kul att få titta in hos dig.Ha en skön Fredag!