fredag 9 november 2007

Slask snöstorm och släpkärra

Sitter i bilen på väg mot Strömsund och svärfar med fru. Jag kan tala om att det är inge vidare väder! Passerar just tunatutten, som är täckt av snö. Hoppas att det blir bättre efter vägen(troligen inte om man ska tro på tv-vädret.

Hunden öligger bak i buren och har det bra, sonen läser i baksätet och vill se på film , men jag försöker dra på det tills vi stannat och käkar. Sambon kör och jag surfar :) Nice fördelning! Undra om det finns några roliga loppsar uppe i jämtland, nu när vi har släp med oss och allt.

Ha det bra så länge! Nu ska jag titta runt hos mina favoriter en stund, tills batteriet är slut :)


Kram
@

2 kommentarer:

Anna sa...

Tunatutten - då passerade du min hemstad!

Kör försiktigt!

MiaMaria sa...

Kör försiktigt!

Miamaria