fredag 16 november 2007

Fredag igen, igen!

"Så var det fredag igen och veckan hade tagit slut," Idag har jag varit till grannkommunen och gjort lite fynd! Eftersom jag tycks ha förlagt kamerasladden så blev det några bilder med mobilen istället. Ber om ursäkt för de darriga suddiga bilderna:) Först kommer en bild på min första Tilda. Har dessvärre inte lyckats ge henne ett ansikte, men det kommer. Inga vingar har hon heller, har inte bestämt mej för om det blir en med eller utan vingar. Här kommer fynden: Köpte tre fina granar, varav en visas här ;) kostade 29,90 kr styck! Flaskorna som jag tyckte var så fina inhandlades på konsum, Det är vaniljglögg och hjortrongklögg idem!

Ja, här är Ansiktslösa Tilda igen. Här med en ansiktslös kompis, som inte har varken hår eller luva. inga vingar heller! Men dom är söta iallfall, tycker jag!
Dagens andra fynd! På konsum hittade jag den också. 24,50 kostade ljusstaken! Det var bara den här kvar,annars har jag släpat hem fler!
Ikväll ska jag hälsa på min kompis K. Vi ska käka pizza och dricka KALL öl, och så blir det kall Asti ZinZano, Gott gott. Fast vi kanske tar ett glas Asti innan pizzan.
Ha en trevlig helg!
Kram

3 kommentarer:

MiaMaria sa...

Jättefina Tilda dockor!
och vilka fynd du har gjort.

Vill önska dig en trevlig helg!
Miamaria

Dorthe ♥ sa...

Vilka fynd!!! Håll med om att sånt lever man på lääänge. Jättefina saker!
Kram
Dorthe

Eva sa...

Vilka härliga fynd:

Och fina Tildor