torsdag 21 februari 2008

Om ni undrar vad jag gör...

...så är jag fortfarande, i tanken, kvar i "S" hem :) . Härligt!

Jag har faktiskt kommit igång med "mitt rum". 3 släpvagnar fulla med "skräp" forslades av sambon till tippen! Så nu är det ganska tomt i rummet. Rummet innanför, som ska bli sambons rum, är lite stökigare än det var förut, men det märks knappt!

Så idag har jag mest målat och målat och målat. VItt vitt vitt.

Återkommer med bilder senare.

Nu ska jag hämta sonen på dagis. Å sen laga mat, jag tror det blir potatismos och prinskorv (det äter man väll aldrig nu för tiden, prinskorv. Blir det korv så är det falukorv)

Sen är det torsdag idag å då är det KÖR! Hurra! Vi sjunger just nu JÄTTE svåra sånger, och jag känner mej URUSEL på att sjunga. Men det är kul iallafall!

Så tills nästa gång, ha de!

@

Inga kommentarer: