måndag 18 februari 2008

Mitt pysselrum!

I vår källare finns det ett rum. Det ligger ett steg innanför mitt hobbyrum (tvättstugan) Det rummet ska bli mitt pysselrum. Just nu är det belamrat med en masssssssssssssssssa grejer. tex. En gammal stereo. ett akvarium, 8 stolar. Sommarens alla dynor+ några dynor till som ska till sommarstugan (Täppa) En nygammal byrå. 4 flyttkaronger med kläder. (två ska till mitt kusin barn) Två garderober med kläder, som absolut kan slängas. Ja å så är det en massa mer saker som ni slipper höra talas om.

Det här rummet ska bli mitt pysselrum! Jag ska rensa bort allt skräp, sen ska jag måla väggarna vita, jag tror jag ska måla golvet med, allt är betong just nu. eller va det nu är i gamla källare! Sen behöver jag ju arbetsbord! Men det får nog bli vanliga bänkskivor som jag sätter efter hela väggen! Det känns som om jag skulle vilja att roomservice, bygglov eller Simon och Thomas skulle komma och hälsa på! Skulle inte göra nåt alls!

Nu tror jag att jag börjar med det roligaste, att planera hur det ska se ut när det blir klart! Sen är det bara att börja köra till tippen. Jag måste lära mej att köra med släp, eller ialafall backa med släpet.

Jag ska kanske ta ett foto så ni får se eländet från början, törs man det? Då får man ju verkligen skämmas över hur det ser ut!!!

Kram på er så länge!

Inga kommentarer: