söndag 13 januari 2008

KOL och Rosors Verkstad

Det kom ett mail, från Lise-Lott. Jag har naturligtvis frågat om det är ok att lägga ut det på min blogg. Ska försöka åka till hennes mysiga butik och fotografera lite. Så ni får se va mysigt det är.





"Sänder här över några bilder på fryset mosshjärta i betongfat,hyasint i rostig krona och amaryllisar i knopp i gammal soppterrin med mossa runt om.
Dessa blommor är ju billiga så här efter jul, då kan man använda dem på ett annat sätt än till jul. Levande och vackra blommor blir man glad av :)

Måste även berätta lite om mosshjärtat, var i skogen före julmarknaden i dec. samlade lite olika... När jag skulle ta upp mossan ur kartongen hade den formen av ett hjärta.Det var bara att lägga det i betongfatet,hjärtan tycker jag om som du kanske vet. L/"

Tack för mailet och fina bilder
Kram Anna-Mia

2 kommentarer:

Malin - I min trädgård sa...

Ja det frostiga mosshjärtat var ju jättefint! Måste säga att jag blev himla sugen på den där stegen du fick i julklapp *vill ha*. Gullig son du har :-).

MiaMaria sa...

Så underbart vackra bilder!!!!
Miamaria