fredag 18 januari 2008

Fredag igen!
Sambo och son har farit på hockey, dottern har åkt till pappan. Så nu är jag själv hemma :) ¨
Passar på att lägga upp lite bilder. Men nåt konstigt är det för nu när jag ska lägg in text så kan jag inte se bilderna det är bara en massa bokstäver och siffror. Så jag får skriv här istället fär mellan bilderna. Jag har sytt en väldigt enkel lampskärm av ett gammalt örngott. Målat har jag gjort i dagarna två. Till hallen ett sidebord. Dockskåpet, samt byrån det står på. (Stegen har många, närmarebestämt 2 stycken, undrat vart den kommer ifrån. Sonen har inhandlat den på Åhlens i Kupolen.)

Hm, jag undra va det var för mer bilder jag laddat upp... Hm minns inte. Jo rumsfönstret har fått en bukett vita tulpaner.

Vingarna kommer från Dollar Store 50:-, hänger de upp och ner, ängeln stört dyker.
Den lilla kistallskålen är ett fynd från Dacapo i Smedjebacken, 15:-. Den gillar jag verkligen.

I hallen ska det hänga en spegel över bordet, där hålet efter fönstret är. Men jag har inte hittat nån lämplig, än.

Nu väntar soffan och Let´s Dance.

Ha det gott!










Inga kommentarer: