måndag 7 april 2008

Äntligen...

...har vi röjt i garaget med omnejd! Nu kan man gå helt naturligt fram på golvet och ta sej från trappan, in i tvättstugan, genom "mitt rum", in i pannrummet och rakt in i garaget! Utan att hoppa en enda gång! Härligt! Jag har också fått in en "bokyllan billy" i mitt pysselrum och blivit av med två garderober, så nu kan jag måla klart!
Det blev så fint!

På tal om FINT, trogna läsare minns att jag äntligen fick gå in i det där huset som jag länge spanat på. Nu har en annan bloggare varit där och fotograferat. Titta här och njut :)

Ha det bra så länge!

@

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag åkte förbi ditt hus igår. Ni hade jättefint med den nya trappan och verandan. Det var härliga färger. Ni har verkligen lyckats med det projektet.
Hälsningar Yvonne

Alvin sa...

Va´ härligt att vara klar med rensningen, jag vet hur det känns, helt upplyftande friskt.
Jag vet inte om du känner igen dej, men igår kväll i Grangärde så kännde jag mej mer eller mindre som en gapande fågelholk med rynkor i pannan titt som tätt under allra helst första delen av kvällen. Annars är det himla härligt att vara så många. Vet inte riktigt, om jag helst står i, eller sitter framför och lyssnar.

Kram Leni

Anonym sa...

Visst är det härligt när man fått rensa ut och när man får förverkliga sina nya projekt. Jag ska själv snart sätta igång med att inreda mitt framtida pysselrum. Vilken lyx egentligen att få ha ett sådant, ellerhur?
Håller med dig ang det fina huset. Puh,ett sånt skulle man fått ha :o)

Varma hälsningar
Bodil

Kol och Rosors sa...

Härligt att få röja...När behöver du bärhjälp då? Hör av dej!
Skriver recept på biscotti...

Ha det så bra & trevlig helg!
Kram L-Lott

Tankar tar tid sa...

Tack för kommentaren på min blogg.

Vilket sammanträffande ... vi röjde i vår källare förra helgen så nu kan vi också "gå rakt fram" och komma till klädkammaren som ligger innanför. Känns befriande när man får kasta eller lämna bort det som man inte behöver.

Kramar Christina