onsdag 2 april 2008

Boknörd? Ja, lite då.

7 kommentarer:

Annas hjärtan sa...

Kikar tillbaka och säger hej! Blir jätteglad om du länkar :-) Jättefin blogg du har! Kram från Anna

me and alice sa...

Hej! Jätttefin blogg du har!
Hi,hi måste in o testa boknördstestet. Har en känsla av att jag passar in där...*fniss*
Känner igen det där med kvarglömda gose djur. Vår son har en kanin han haft sen han föddes. Den hänger med än.(dock i smyg nu. Han är 10 år) Då är det lite känsligt. I alla fall så har den kaninen färdats å postens vägnar många gånger,hi, hi...
Mig & Alice butik i Säter är helt underbar. Måste bara lyckas få lite tid över att åka dit lite oftare. Hon har så otroligt mycket fint...
kram Susanne
Visst får du länka till mig...
Ska ta tag i min länklista o organisera den lite. Det har blivit lite huller om buller i den.
ska försöka samla alla bloggar från Dalarna i en lista.
Oj, vad jag pladdrar på..hi,hi...
kram igen...

n o r d i n g å r d e n sa...

...jag skulle nog hamna på 5 % om jag gjorde testet: ) Vilken vacker hylla du satt i köket! Mari.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

men stackars liten då..glömt sin söta nalle!!!!

~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan!!

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej!
Vilken fin blogg!
Ska testa bok-testet... Men anar att jag inte passar in, har aldrig tid över till böcker numera!
Och självklart kan du sätta upp mig på din länklista! Vilken kul idé med Dalabloggar! Såg även att du hade en butik som hette Speglingar på en lista. Lite kul, hörde nämligen talas om den idag av en väninna... Har aldrig varit dit, men måste nog ta en tur...

Ha en fortsatt fin vecka!
Kram Hanna

Lime sa...

Tack för titten! Kul med fler Dalabloggare. Vi börjar bli några nu :-)

Måste kolla hur mycket nörd jag är. Blir nog inte på höga procent, skulle jag gissa.

Ha dé!

Hemma hos Klara... sa...

Jag testade också boknördstestet, men jag var inte mycket till boknörd *fniss* fast jag läser massor av barnböcker och facklitteratur.

Visst får du länka! Bara roligt. Länkar gärna tillbaka.

Ha det gott!
Kram Helena