söndag 28 oktober 2007

Måla måla måla

Just nu målar jag, det mesta, vitt! Eller, allt jag målar målar jag vitt :) härlig färg. (eller, är det en färg?) Idag har jag varit till Design and country house i Västerås. (www.countryhouse.nu) En härlig butik, inköp idag blev en vit hylla med 3 st krokar. En liten tråd ängel. Ett hjärta, en liten påse med lavendel i. När jag kom hem upptäckte jag att jag skulel behöva flytta om lite hyllor och speglar för att det skulle bli som jag tänkt mej. Så det blev inget med hyllan, istället målade jag en lampfot och ett trähjärta vitt, dessa ska sedan monteras ihop. Provsydde ett hjärta i linnetyg. Blev fint. Strumpan däremot blev inte bra, måste rita om den.

I morgon tror jag att jag ska ta och försöka montera in ett foto här på bloggen.

Kram
AnnaMia

Inga kommentarer: