lördag 18 oktober 2008

Rumplyftare

Jag såg i expressen att man kunde köpa en ny sorts trosa. Den skulle göra så att rumpan såg ut som en annan rumpa. Där själva skinkorna är/var, var det två stora hål, i trosan alltså.

Om man tittar noga på min rumpa, så misstänker jag att mina skinkor inte kommer att puta så där som det gjorde på modelltjejen. Jag misstänker att min rumpa liksom kommer att svämma över, nedåt. En hel del kommer att hänga nedåt.

Det blir inte snyggt.

Det blir ingen rumplyftare.

Men jag vill ha ett par nya stövlar, där kan jag ju faktiskt vika in rumpan innanför skaften. Nice!

Kram på Er!

5 kommentarer:

Myownhome sa...

Haha... Fixar och formarkläder känns ofta som om de är gjorda för dem som abslout inte behöver fixa och forma med sin kropp.. :P Och inte för alla oss andra.
Ha en bra helg!

Myownhome sa...

Åh förresten du har en sådnar sjuktsöt liten hund som jag också vill ha men inte har tid att ha... :)

Alvin sa...

Men hejsan igen Anna!

Jag har undgått att du har börjat blogga så smått igen, kul!
Dessa trosor ska man ju inte tala om, har själv aldrig provat,men dom fanns (i alla fall något liknande) då jag jobbade inom modebranschen, misstänker att dom kanske lovar mer än vad dom kan hålla, ska inte säga, kan bara gissa.

Kram på Dej!
Leni

Millas hem sa...

Skrattade gott åt ditt inlägg!
Kram C

Anonym sa...

Om du nu har en blogg men skriver typ aldrig varför då inte lägga ner?