söndag 9 mars 2008

Shopping och kalas

Helgen har gått i kalasens tecken! Både igår och idag har vi haft kalas för sonen som fyller 6 år den 15 mars. Men den dagen är det hockey cup för sonen och pappan är bortrest så vi passade på nu i helgen istället. Idag har det varit 8 ljuvliga killar och tjejer (5-6 år gamla) här i huset. Vi har lekt och fikat och levt rövare :) tänk vad man hinner mycket på 2 timmar, pust!
I torsdags var jag till "Mormors hus" och shoppade lite, jag fick ju presentkort där i julklapp av sambon. Jag inhandlade bland annat denna underbara vas/urna. De vita pärlhyacinterna kommer också därifrån.
Hos Melinda (mig & Alice) handlade jag de tre numrerade skyltarna och zinkkorset. Tyget ska bli gardiner till sonens rum.
Ha det bra så länge!

Kram @

5 kommentarer:

Kol och Rosors sa...

Härligt med kalas & jag håller med om att då råder det aktivitet... Men mysigt är det.
Ha det så gott & vi hörs!
L-Lott

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

japp, vi hade med en kalas helg här...inte mindre än 7 födlse dags barn....ja några vuxna barn med!!!

Denna helgen är lugn ..skönt ju!!!!

Millan Kramar
~~~`*'*´~~~

~~* W I T H E ♥ L O V E *~~

Hanna i Det stora grå huset sa...

Vad kul med kalas!!!

Min mammas butik heter "Ting från förr & nu". Det är enbart begagnade saker som säljs där. Den ligger på Gylletorget i gamla kiosken på Sockenvägen , Borlänge. För tillfället är det endast öppet på lördagar kl 11-14. Men det kommer att ändras inom kort...

Önskar dig en fortsatt fin helg!
Kram Hanna

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Hej!
Jag ser att det skymtar en hjärtljusstake i ert fönster.
Vart har ni köpt den?
De är så fina =)

Ha de! / B

Kol och Rosors sa...

Tack så jättemycket för din kommentar!

Talet- jag man får väl tacka alla som står ut med en...;))

Vi hörs!

Kram L-Lott